tisdag 13 januari 2009

Fortsätter sticka

Ja jag fortsätter sticka på min sjal. Har fortfarande 357 maskor per varv. Hoppas komma fram till nästa ökning eventuellt i morgon. Inte lätt alla gånger när man önskar man hade mer tid att sitta med stickningen. Men när man jobbar heltid så får man utnyttja all ledig tid man har och passa på då. Hmm.. vad är socialt liv?? ;)

I övrigt så har jag hittat en favoritkanal på internet som gjort mig rejält sugen på att renovera hemma. Nya färger och nya tyger som kan lyfta upp hemmet till en ny nivå. Men just nu så är det på drömstadiet. Får se hur länge det dröjer innan man kan införliva någon av alla drömmar. Tv-kanalen jag sitter och kikar och inspireras av är HGTV. Där jag går in under On TV och sedan går in under Watch Full Episodes. Många inspirerande program om heminredning och köp av hus.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du också har en blogg!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tyckte det var dags för mig att blogga lite om ett av mina intressen :)

    SvaraRadera