onsdag 3 december 2008

Äntligen virknålar



Ja äntligen. Idag har jag beställt virknålar i trä från Stäkets hantverk & design. Det var minnsan inte lätt att hitta virknålar mindre än storlek 3. Jag var ju och letade på Nysta men de hade bara från storlek 3. I övrigt så var det en trevlig butik men hade då inte de virknålar jag eftersökte. Men nu är de alltså beställda och jag hoppas få dem före jul. Jag beställde även virknålar av märket Harmony Wood. Det är virknålar med två storlekar på en och samma virknål. Ena storleken i ena änden och en halvstorlek i andra änden, verkar inte alls dumt. Att de sedan är melerade i härliga färger och är fina och se på är ju heller ingen nackdel :) Ska bli kul att se när jag får dem. Kanske jag då äntligen kan börja virka igen utan hemska kliande exem och sår på mina händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar