tisdag 23 december 2008

Julpåsar

Jag har haft en period av virkande och virkande. Ett nystan rött och ett nystan grått är uppvirkat. Det var riktigt trevligt att virka julstjärnorna när jag väl kom igång med dem men fortsätter ändå tycka hjärtana var aningen roligare. Jag har varit och köpt mig ett till nystan rött garn :)

En hel del julstök har det hunnits med här hemma. Matlagning och paketinslagning. Men varför måste alla paket se lika dana ut? Vissa former är dessutom svåra att slå in i julpapper. Så jag sydde ett par julpåsar. Sydde ner kanten med lite olika dekorsömmar. På vinjulpåsen sydde jag även texten God Jul. Både innehållet och påsen uppskattades på julklappsbytet :) Kanske kommer den julpåsen till användning igen.

Nu önskar jag alla pysslare och alla andra opyssliga med för den delen en riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar