lördag 18 april 2009

Underkläder


Så var det då dags att sy lite fler trosor. Kände fortfarande att jag behövde lite mer färger på mina underkläder. Så det blev två par i rosa till :) Använde mönster från LG Sömnad som vanligt. Jag köpte ett nytt mönster från LG Sömnad när jag var på Syfestivalen i Kista men det har jag ännu inte testat.

Stickningen går sakta framåt. Det är mycket att hålla reda på när man stickar spets. Inte alls lika enkelt att fokusera på annat som när man tex. stickar ett par sockar. Men det är kul med lite utmaning.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också lära mig sticka spets, fast det låter jättesvårt och tidskrävande :)

    Just nu lär jag mig bara om kognitiva metoder ur informationsperspektiv. Det tar tid det med.

    Hoppas allt är bra med dig annars :)

    SvaraRadera
  2. Jag fick klart min spetsstickning igår. Bara kvar att blocka den :)

    Det låter spännande att lära sig kognitiva metoder med, tycker jag.

    Allt bara fint med mig tack!

    SvaraRadera