söndag 15 mars 2009

Har pysslat lite.

Ett par till tofflor har det blivit till min brorson. Stickade på ett litet skaft på dessa. Tänkte att de då kanske får lite bättre passform, de vill annars bli lite för korta i hälen. Har även stickat ett par tofflor till en kompis. Jag har påbörjat ett par tofflor till mig själv med. Den första är färdig och jag får se när jag tar mig tid att sticka den andra. Mina tofflor är stickade i Järbo raggi. Vad barntofflorna är stickade i för garn vet jag tyvärr inte då banderollen inte finns kvar.



Jag har äntligen sytt ihop alla mormorsrutorna jag fick. 252 mormorsrutor har jag alltså nu sytt ihop. Det är lite trådar att fästa och så tänkte jag virka en kant runt hela filten.

1 kommentar:

  1. När har du hunnit med att sticka barntofflorna? Du är ju helt otrolig =)

    SvaraRadera