söndag 23 augusti 2009

Gymnastikpåse

Då tösens gymnastikkasse hon hade, vilken jag senast såg igår, nu verkar vara spårlöst borta så fick jag tillfälle att sy en ny =) Kassar får man väl aldrig för många utav? Denna har jag sytt av en stuv vaxduk jag fyndade på Panduro i Västerås förra veckan. Jag tänkte att det kan ju vara skönt om den är utav vaxduk så inte allt blir blött sedan av handduken som är i väskan. Nu håller jag tummarna att tösen ska gilla den. Jag hoppas på det då hon på senaste tiden börjat gilla rosa. Tidigare skulle allt vara blått. Med ett tryck av jordgubbar så får man hålla känslan av sommar ett tag till.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle i alla fall älska den. Jättebra att sy gympapåse/-kasse i vaxduk. Jag minns blöta handdukar och blöta skolböcker och blött blött överallt i väskan.

    Jorgubbar, mmmums!

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan nog inte annat än hålla med dig Bella. Å så är den ju lite roligare än om man tagit en vanlig plastpåse.

    SvaraRadera