tisdag 5 september 2017

Slöjdutbildning

Första dagen i Linköping på slöjdutbildningen. Många tankar ideér och intryck har jag minst sagt fått idag. Känner mig bombarderad med intryck och min hjärna försöker bearbeta allt jag hört, gjort och upplevt. Härligt att det kör igång med detsamma. Ett grupparbete vi gjorde idag var att skapa en insekt med det material som erbjöds vilket var grenar, olika metalltrådar, garner, ull och tygbitar. Fascinerande att se kreativiteten flöda, många olika tankebanor och insekter blev det. Jag kände mig trygg med hur bra samarbete jag upplevde att gruppen hade. Är van att det blir några motsättningar och inte alls att det flyter på så bra som det gjorde här nu. Kanske är det för att alla är lika nya eller för att vi strävar mot samma mål. Alla fick ta del i det hela och allas åsikt togs på allvar. Verkligen härliga människor som jag ska få gå på utbildning med här på högskolan, känner mig priviligerad. Imorgon står formgivning och stickning på schemat, borde gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar