söndag 8 november 2015

Hösten 2015


Mycket på gång på sistone. Men nu äntligen så känns det som om en del pusselbitar börjat hamna på plats. Återstår att se om jag kan få en bra balans på det hela också.

Efter långt funderande och planerande så har jag äntligen gjort om mitt syrum. Nytt golv ny färg på väggarna samt nya möbler. Det har verkligen fått igång min stylust och skaparglädje igen. Det enda som återstår är ny belysning.

Syrummet :)


Här är en del av de fynd jag gjorde på Syfestivalen i Älvsjö i oktober. Jag kan varmt rekommendera ett ställ för alla trådrullar. Tyvärr så upptäckte jag att det var på tok för lite med ett trådställ. Hade dock turen att köpa det sista de hade på Söders Tyger i Stockholm vilket var samma modell som det jag köpt på Syfestivalen. 


Lite stickat i ull. Randiga pulsvärmare på dess nya ägare. Mönsterstickad mössa vilken även den har fått en ägare. Mönstret på mössan är från Johanne Ländin
En trevlig handväska som naturligtvis är i ett tyg med katter på. Två fack på utsidan och en hög på insidan för att hålla ordning i väskan. Mönster från Lazy Girl Designs.



Några underkläder både till människor & hundar. Mönster från LG sömnad samt eget.




Slut för idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar