tisdag 27 mars 2012

Ottobre

Jag har sedan en längre tid använt mig utav Tidningen Ottobre designs mönster. Tösen börjar bli stor och jag funderar på om det är dags att sluta köpa tidningen då barnmönstren kommer ut. Klädinköp har blivit mer och mer på damavdelningen istället för barn till tösen. Hur gick det till att hon helt plötsligt var 162 cm lång och bara fortsätter att växa. Nåväl åter till Ottobre. Måste bara tipsa om att de i senaste woman numret har underbara sommarklänningar. Klicka <här> för att kika. Någon gång i framtiden ska jag våga mig på att sy mig en skjorta/blus. Jag ska bara som Alfons Åberg säger.


1 kommentar:

  1. Hur lång vavadå sa du? Jisses, snart har hon växt om en sån som jag! Det var så länge sedan jag såg henne att det är svårt att tänka sig. Börjar plötsligt känna mig gammal :)

    SvaraRadera