tisdag 22 december 2009

Syar och syar

Ja det har blivit en del sytt på sistone.
Två små julklappar ligger och väntar på julafton.
En julduk som jag bara har en liten bit handsömnad kvar på. I den har jag använt blocken jag fick i julswapen. Det blev till sist fyra likadana block som jag nu har sytt till en duk. Jag är en glad amatör på frihandsquiltning på maskin. Bild på duken kommer när jag väl får den färdig.
Julklapparna kommer bild på efter jul.
När det gäller stickning så håller jag nu på med en lurvig blå sjal. Återstår att se när den blir färdig. Den har ännu ingen given mottagare. För även jag inser att jag bara har en hals och inte behov av hur många halsdukar som helst.

Om jag inte skrivs någe mer så önskar jag alla syare, stickare, pysslare och alla andra där ute en riktigt God Jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar